A kosdi interaktív játszóparkot is támogatja a Tesco

Az ötödször meghirdetett Ön választ, mi segítünk program győztes projektjeiről a Tesco vásárlói döntöttek, akik a vásárlások után kapott zsetonnal szavazhattak a legszimpatikusabb kezdeményezésekre. Az áruházlánc vásárlói országszerte összesen 2 és fél millió zsetont dobtak be a résztvevő szervezetek projektjei mellé. Az áruházlánc a pályázat aktuális fordulójában összesen 166 közösségi kezdeményezést támogat országszerte, a szavazatok arányában 400, 200, illetve 100 ezer forintos díjazással.

A program szavazási szakaszában az áruházlánc vásárlói ezúttal összesen 166 szervezet – köztük 27 Pest megyei szervezet – változatos kezdeményezéseire adhatták le a voksukat, a Tesco pedig összesen több mint 40 millió forinttal támogatja a kezdeményezések megvalósulását.

A támogatott projektek csaknem fele gyermekek oktatását, képességfejlesztését, egészségmegőrzését tűzte ki céljául.  A szervezetek idén is változatos, kreatív pályázatokkal küzdöttek a vásárlók voksaiért, így a Tesco támogatásának köszönhetően Pest megyében például tehetséggondozó csoport, siketek integrálását elősegítő program, Duna-parti pihenő, önkéntesek felkészítése és szenior táncoktatás is megvalósulhat.

Az idei támogatottak között találjuk a Dunakanyar Forte Asztali Labdarúgó Klubot, amely Számítógép és telefon helyett címmel adta be pályázatát. Ugyancsak sikeres volt a kosdi Önkéntes Településfejlesztő Közösség Egyesület jelentkezése, ők a Naszály-völgyi interaktív játszópark elnevezésű projektjükhöz kértek támogatást.

„Az Ön választ, mi segítünk pályázat eddigi öt fordulójában már országosan 504 helyi közösségépítő program megvalósulását támogattuk, több mint 148 millió forinttal. Nagy büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a Tesco által nyújtott támogatás segítségével megvalósuló kezdeményezések milyen sokféle módon képesek segíteni egy-egy helyi közösségnek. Ezért a jövőben is arra buzdítanám a szervezeteket, hogy bátran jelentkezzenek a programra. Így közösen járulhatunk hozzá a mindannyiunk életében fontos szerepet játszó helyi kisközösségek szépítéséhez, az ott élők testi és lelki jólétéhez” – emelte ki Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

Bővebb információ a programról a nyertes szervezetek listájával a www.tesco.hu/kozosseg oldalon található. ♦

Oszd meg, hogy mások is tudjanak róla!