Felfüggeszti a MÁV a mobilos jegyvásárlást

VÁCI NAPLÓ/régió ♥ December 15-én éjféltől jogszabályi előírások miatt szünetel a mobilvásárlás keretében igénybe vehető vasúti menetjegyváltás.

A szolgáltatást alkalmanként használó néhány ezer ügyfél még december közepéig a mobilegyenlege terhére is megvásárolhatja a vonatjegyét – akár 15 napos elővétellel. A MÁV-START internetes jegyváltási felületén keresztül, bankkártyával továbbra is fizethetők a menetjegyek és az e-vonatjegyek.

Az utóbbi egy évben havonta 2500-3500 felhasználó vásárolta mobilegyenlegről a vasúti jegyét 10-12000 internetes tranzakció során. A december 15-től életbe lépő változásról egyes mobiltársaságok SMS-ben értesítik azokat az ügyfeleiket, akik ezt a szolgáltatást az elmúlt három hónapban igénybe vették.

A vasúttársaság pedig elektronikus hírlevélben tájékoztatja a mobilegyenlegről való vasúti jegyvásárlás szüneteléséről az érintett felhasználókat, akiknek továbbra is a bankkártyás fizetési lehetőséget ajánlja a figyelmükbe.

OLVASÁSRA AJÁNLJUK
Több mint 360 ezer számla készült a NAV programjával

A legújabb fejlesztésnek köszönhetően idén novembertől már bármely belföldi vonaton okostelefonon, tableten vagy laptopon – kinyomtatás nélkül is – bemutatható az elektronikusan megváltott vasúti jegy. Az interneten váltott e-vonatjegyek továbbra is három százalékos kedvezménnyel vásárolhatók meg.

A vasúttársaság várhatóan 2017 nyarától a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül biztosítja újra a mobilegyenleges fizetést, addig a felhasználók az internetes jegyváltás során bankkártyával biztonságosan fizethetik ki a vasúti jegyeket.

A mobilegyenleges fizetés átmeneti megszűntetéséről és a bankkártyás vásárlás módjáról a MÁV-csoport honlapján találnak információkat az utasok, vagy a MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálatánál tájékozódhatnak a +36 (1) 3 49 49 49-es telefonszámon. Telekom-hálózatból hívhatják a +36 (30) 499 4999-es, Telenor-hálózatból pedig a +36 (20) 499 4999-es számot. ♦

Oszd meg, hogy mások is tudjanak róla!